Skip to main content

Blogi

Yrittäjäkollega, tämä saattaa vaikuttaa itsestäänselvyydeltä, mutta useinkaan se ei sitä ole käytännössä. Olethan muistanut päivittää asiakaskanavasi ajan tasalle kesää varten? On tärkeää, että niin nettisivuiltasi kuin sosiaalisen median kanavista löytyy ajantasainen tieto esimerkiksi aukioloajoista ja poikkeuksista, jos sellaisia on. Etenkin nyt epidemian jälkeen, asiakkaat kaipaavat tietoa myös esimerkiksi siitä, että palvelusi ovat auki normaalisti tai että poikkeuksia ei ole. 

On tärkeää kertoa myös, jos palvelet normaalisti eikä poikkeuksia ole.

Liian monta kertaa olen itsekin törmännyt siihen, että esimerkiksi juhannuksen poikkeusaukioloista ei löydy tietoa tarpeeksi hyvin. Yrityksellä saattaa olla yhden lauseen maininta Instagramissa kolmanneksi viimeisimmän postauksen tekstiosiossa, joka valitettavasti hukkuu nopeasti postausvirtaan. Somekäyttäjät ovat lisäksi tottuneet nopeaan tiedonhakuun ja -löytämiseen, jolloin perusteellisempi tiedon kaivaminen jää ja kuluttaja siirtyy selkeämmin viestivän kilpailijan sivuille ja sen myötä myös asiakkaaksi.

Selkeä viestintä on osa yrityksesi markkinointia ja vaikuttaa asiakkaidesi mielikuvaan yrityksestäsi. Pidä siis asiakkaistasi entistä parempaa huolta informoimalla heitä selkeästi ja niin, että tieto on nopeasti saatavilla sitä etsiville. 

Mikäli sinusta tuntuu, että tarvitset apua somen kanssa tai nettisivujen päivityksessä, otahan yhteyttä! Täällä ollaan läpi kesän sinua varten! <3

<3: Sanna-Kaisa 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Palaa blogisivulle!

Rohkeasti vaan, mä olen kiva!
  • hello@mialo.fi
  • +358 50 305 5648

© Luova toimisto Mialo 2020

Tietosuojaseloste


Facebook


Instagram


Linkedin